nye greier

i går kom jeg meg omsider ned til sentrum en tur. jeg har hatt lyst til å gå på weekday lenge, men har vært litt hjemmekjær og dårlig på å komme meg ut denne uka. så fredag ble dagen.


alt matcher til og med 🤷‍♀️ boken er litt blåere enn den ser ut. jeg er akkurat ferdig med å se the handmaid’s tale på hbo nordic, og jeg vil bare se den igjen og igjen. jeg anbefaler den på det aller sterkeste. så nå har jeg kjøpt boken, og gleder meg til å lese den. 


tidligere i uka fant jeg også denne, i den fineste lillafargen jeg vet om. og den er så digg å ha på. men selvsagt sølte jeg på den etter én dag, så nå ligger den til vask…

i dag skal vi på bondens marked, og se om de har mer av den beste jordbærsaften jeg har smakt 🙌, og se wonder woman på kino. 

innlegg om siste dag i amsterdam kommer om 2 dager.

1 thought on “nye greier”

Legg igjen en kommentar

