juni- en liste

jeg har hatt besøk og vært veldig sosial i noen dager, og derfor har det ikke vært noen innlegg. men, her kommer en liten liste, som oppsummering av juni:

tv-serier
twin peaks(alle sesongene), anne with an e, master of none, girlboss, the handmaid´s tale, orange is the new black og unbreakable kimmy schmidt. jeg har lyst til å skrive et eget innlegg om serier jeg har sett i det siste, så jeg venter litt med å skrive mer om dem.

b4a5a43c8045dd88a618dd81202b830e

musikk
ingenting- vibafemba. en venninne sendte meg denne en dag jeg virkelig trengte det, uten at hun visste det. perfekt ❤️.

bøker
har ikke lest så mye, men har begynt på stanna av flora wiström. så langt er den skikkelig fin, lettlest, og liksom frisk. litt annerledes og friere enn andre bøker jeg har lest. skal begynne på handmaid´s tale snart.

img_6934

nye ting
to t-skjorter, akkurat i tide til tropevarmen jeg håpet ikke skulle komme. er det bare jeg som er ekstremt ukomfortabel i så varmt vær? handmaid´s tale har jeg også som sagt kjøpt. og en genser i den fineste lillafargen jeg vet om. kjøpte også en fin vase(?) for å ha malepensler i, fra søstrene grene.

turer
jeg har vært to ganger på gamlehaugen, en gang med nils, og en gang med ham og et vennepar på piknik. det er utrolig fint der, og mye større enn jeg trodde. vi har også vært på smiberget og gått tur rundt vannet, det er veldig enkelt som en kosetur litt ute av byen uten at man trenger kave seg opp og ned fjell, eller vasse i andre mennesker.

filmer
wonder woman. holy hell den var fantastisk 🙌! skriver eget innlegg om det.

life
1. juni var jeg jo på dag 2 av opptaket til kunsthøyskolen, og levde fra da av i et slags følelsesmessig tomrom der jeg ikke turte håpe at jeg kom inn og ikke turte tenke på hva jeg skulle gjøre hvis jeg ikke kom inn. hele meg avventet bare, og turte ikke føle noen ting, til jeg fikk vite at jeg kom inn, og såklart ble jeg overveldende lykkelig. samtidig med dette ble vi sagt opp av huseier, og måtte begynne å lete etter en ny leilighet. dette har blitt hjemmet vårt, så det var naturligvis veldig trist å vite at vi bare hadde noen måneder igjen å bo her. det er vel det viktigste som har hendt, men det har selvsagt også hendt andre små fine og triste ting som jeg ikke trenger å liste opp.

noen detaljer fra oppgavebesvarelsene mine fra opptaket.

2 thoughts on “juni- en liste”

Legg igjen en kommentar

