serier jeg har sett i det siste

twin peaks er så rar, og kul og original, og jeg har blitt så glad i alle menneskene i serien. den nye sesongen er dog kjemperar, og var ganske frustrerende å se på, jeg vet ikke helt hvorfor. men det er veldig kult at så mange av de originale skuespillerene er med, 25 år senere.

 

anne with an e var helt vidunderlig! jeg må lese anne fra bjerkely-bøkene, hun er sånn en fantastisk rollefigur.

586c0416e242443d9e0250df946e9784.jpg

master of none har jeg prøvd å se mange ganger, og ikke klart å like, men nå plutselig, nå elsker jeg den! vet ikke hva som skjedde der altså. jeg tror man bare må komme inn i det og skjønne humoren, kanskje.

a139ea023fa547ae63250837e30473d9.jpg

the handmaid´s tale var fantastisk spennende og annerledes, nydelig satt sammen, og selvsagt grusom, og jeg fikk ikke nok så nå har jeg kjøpt boken!

e3de6bdeaafdb8cb895bbae4265ffc8a.jpg

unbreakable kimmy schmidt, altså . dette er vel en sånn serie man enten elsker eller hater? jeg elsker den. titus er min favoritt. og når lillian synger «these are some things that i see in the room. a chair and a guy and a chair and a broom, and a chair and a chair and a chair» .

ec62e3237ce3ea32329eb2219aad7f7f

girlboss så jeg ikke ferdig, jeg likte den ikke så godt. jeg oppfattet den som veldig overdrevet og kanskje litt meningsløs, og klarte ikke helt å bli hekta.

 

2 thoughts on “serier jeg har sett i det siste”

  1. Tror jeg så her om dagen at de ikke kommer til å lage flere sesonger av Girl Boss, så tror jeg dropper den. Elsker Master of None!

    Lik

Legg igjen en kommentar

