en julidag 

jeg sitter på en benk utenfor huset til kjæresten min sine foreldre. nils ser på videoer på telefonen og drikker kaffe. katten er ute i hagen og jakter på fugl. 


i stad når nils var inne lå katten ved siden av meg mens jeg leste. jeg holder på med stanna ennå. 

herregud, så fint det er å ha en katt i nærheten. så fort jeg bor et sted der jeg har lov, og så fort jeg har råd, så skal jeg ha en katt 🙌



i går var vi på roadtrip med et vennepar til sola for å møte noen venner av oss som har flyttet fra bergen. det var helt sykt idyllisk med sol og hav og vind og avslapning i gresset. 


det er så godt når det er sol og vind, jeg blir så ukomfortabel når det blir for varmt. nå er det perfekt.

4 thoughts on “en julidag ”

Legg igjen en kommentar

