illustrasjoner jeg liker

jeg er omgitt av et lite lass søskenbarn, alle under 6 år, og er med på perling, og teselskap, og filmkos og fotball. så jeg er ikke så mye her, og det beklager jeg. jeg vil jo helst blogge regelmessig og forutsigbart, det blir vel etter hvert. 

her er noen favorittillustrasjoner fra den siste tiden: 

trykk på illustrasjonene for å komme til kildene ✌️

disse pastellfargede plantene av mia dunton, fordi de er så lyse og myke


disse instagram-bilde-aktige illustrasjonene av dekkede bord, av becca stadtlander


disse fantastiske stilleben-illustrasjonene med masse tekstur og mønster, laget med linoleumstrykk, av jane walker

disse fantastiske, fantastiske av isabel castillo guijarro


og disse matillustrasjonene av lieke van der vorst, som gir meg lyst til å illustrere alt jeg har på kjøkkenet

jeg vet ikke med dere, men jeg kan sitte på pinterest i flere timer 🙌 jeg finner masse inspirasjon til hva jeg kan illustrere selv, og fint design, fargekombinasjoner, og nye teknikker. her er min pinterest, jeg har masse illustrasjonstavler, og designtavler, og masse, masse annet. 

4 thoughts on “illustrasjoner jeg liker”

  1. Så mange fine illustrasjoner! Det klør litt i kreativitetsbeinet når jeg ser på disse, haha. Jeg har ikke så mye på veggene hos meg, men jeg har en tegning fra Milla (fra Snapkollektivet :D), og en slags kullskisse fra en tidligere kunstnerkjæreste. Synes det er så gøy med sånne «rotevegger» med mange ulike illustrasjoner, tegninger, bilder, trykk, etc.

    Jeg vet ikke helt hvordan man spør om dette, men tar du imot bestillinger/kommisjoner? (Er det det det heter? Si det fort fem ganger, haha!)

    Lik

    1. Beklager at jeg ikke har svart på denne tidligere! Jeg må helt ærlig svare at jeg vet ikke på det med bestilling/kommisjon, enn så lenge. For det har jeg aldri gjort før. Men jeg skal absolutt si ifra hvis/når jeg er åpen for det! Tusen hjertelig takk for at du viser interesse! ❤

      Og ja, enig i det med sånne rotevegger! Gleder meg til å sette sammen en sånn i ny leilighet! 🙂

      Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

