små fine ting jeg vant i en giveaway

jeg ble med på en giveaway @treeriam på instagram hadde, og vant! jeg vinner aldri noe så dette var sykt gøy. jeg fikk masse fine små greier, som jeg gleder meg til å henge opp eller pynte med i den nye leiligheten.

Processed with VSCO with 5 preset

Processed with VSCO with 5 preset

en fin notatbok(får aldri for mange 🙌 )

Processed with VSCO with 5 preset

en washitape, som passer bra nå som jeg har begynt med bullet journal(!), små blomsterutklipp, og klistremerker laget av tina sosna, hun har også magisk fin instagram: @tinasosna, og @lovelyenvelopes for det hun lager.

Processed with VSCO with 5 preset

Processed with VSCO with 5 preset

noen blomsterillustrasjoner jeg vil henge på veggen, og et lite brev fra Miriam ❤️ .

 

 

 

 

2 tanker om “små fine ting jeg vant i en giveaway”

Legg igjen en kommentar

