flow magazine- et blad jeg setter pris på

dette er det eneste bladet jeg leser. jeg abonnerer på det og får det levert på døra(av alle ting) omtrent hver sjette uke. jeg har fått kanskje seks blader til nå, i tillegg til at jeg kjøpte en del før jeg begynte å abonnere.

Processed with VSCO with 5 preset

flow magazine er egentlig et nederlandsk blad, men de har også en internasjonal utgave der alt står på engelsk. jeg har sett flow på narvesen her og der, men det er ganske mye dyrere å kjøpe der enn å abonnere hvis man uansett kjøper alle.

Processed with VSCO with 5 preset

Processed with VSCO with 5 preset

Processed with VSCO with 5 preset

flow inneholder oppskrifter, artikler om kreative mennesker, lite kjente kvinnelige kunstnere, kreativitet, mindfullness, vennskap, parforhold, stress og mye mer.

Processed with VSCO with 5 preset

Processed with VSCO with 5 preset

Processed with VSCO with 5 preset

men noe av det aller viktigste, synes jeg, er at det er fylt med masse, masse illustrasjoner fra ulike illustratører.

Processed with VSCO with 5 preset

i tillegg er det alltid med noe ekstra, som disse ulike tingene her som jeg har samlet opp:

Processed with VSCO with 5 preset

en bok som lærer deg å lage stempler, et herbarium, en brukermanual som skal handle om deg, et lite fotoalbum, en bok som lærer deg å skrive med kritt, en bok der du kan illustrere ulike fine ting, og en bok du kan skrive i om morgenen.

Processed with VSCO with 5 preset

Processed with VSCO with 5 preset

Processed with VSCO with 5 preset

eller denne kalenderen med sitater, og råd, og oppskrifter og illustrasjoner, en for hver dag:

Processed with VSCO with 5 preset

Processed with VSCO with 5 preset

jeg er ikke sponset av flow magazine altså, enn så mye jeg maser om de på instagram og her, jeg er bare veldig fornøyd!

Processed with VSCO with 5 preset

 

3 thoughts on “flow magazine- et blad jeg setter pris på”

Legg igjen en kommentar

