jeg har flyttet

og derfor har jeg ikke trådløst internett ennå 🙈 jeg beklager fraværet, men det er altså grunnen. 

mens jeg har bittelitt internett vil jeg gjerne dele noen bilder fra den siste tiden: 


ah, jeg savner møhlenpris så masse nå. jeg må konsentrere meg ganske hardt for å ikke gå hit når jeg skal hjem, det er liksom så unaturlig å ikke bo her lengre. 


denne lysestaken(haha) fant jeg på en bruktbutikk i sommer og jeg gledet meg til å sette den inn i den nye leiligheten siden da. den gjør meg så vannvittig glad. den er så rar og søt og jeg elsker den! 


vår høyt elskede blomstersofa. jeg følte meg så voksen når jeg kjøpte denne for 250kr på fretex for tre år siden, haha. dessverre har den blitt så slitt at det ikke går an å fikse den. vi hadde egentlig gitt opp å gi den vekk på finn.no, og satte den derfor ut i bakgården for å kaste den, men i siste liten ville noen ha den! tenk det ❤️ det er et sofamirakel. 


jeg har endelig nye briller! de er fra kaibosh. det er veldig digg å se tydelig igjen, jeg innså ikke hvor mye dårligere synet mitt var blitt før jeg fikk på disse. 

jeg kommer snart tilbake, og da skal dere få se den nye leiligheten og min nye grønne(!!) pult 🌿

2 tanker om “jeg har flyttet”

Legg igjen en kommentar

