en høstliste

i høst skal jeg fylle 27 år, fullføre mitt første semester på visuell kommunikasjon, ta bilder av høsttrær, og gjøre den nye leiligheten til mitt hjem.

det beste med høsten er
å vasse i tørre blader, kjenne den kalde vinden og den varme sola samtidig mens man ser bladene falle fra trærne, å kunne gå med skjerf igjen, og den friske lufta.


det verste med høsten er
at den fine solfylte delen av høsten er så kort, og så kommer mørket og kulden og så er det egentlig vinter.

det beste å gjøre om høsten er å sitte under et pledd med varm te, og å gå ute og ta bilder av trærne.

høst-drømmereisen er til island. gult gress og sort sand, så uendelig fint.

den ultimate høstbekledningen er stort skjerf, varm kåpe og gode sko.


det fineste høstminnet mitt er
høstbilder i lav sol med masse fargerike blader i slottsparken med min barndomsvenninne. og egentlig alle år jeg har sett sommer gå over i høst.

den beste plassen på høsten er i skogen. helst i trøndelag.

den godeste teen er akkurat nå er en krydderte fra te- og kaffehuset i trondheim, pitta.

om jeg var et høstblad skulle jeg være et av dem som blir skikkelig knallrøde.


den beste duften om høsten er
lukten av snø, før det begynner å snø. og te såklart. alltid te.

tre ord som beskriver høsten 2016: mørkegrønn, endelig, universitetet.

tre ord som jeg vil skal beskrive høsten 2017: kreativitet, trygghet, lys.

den høstvennligste låta akkurat nå er isaac- bear´s den.



jeg har brukt remember paulines sommerliste som inspirasjon til denne listen.
4 thoughts on “en høstliste”

  1. Det beste med høsten er å kunne hvile trygt i fargene, varmen inne, jakken ute, vissheten om at det er mennesker der ute som tenker som deg og ser som deg og er glad i deg<3

    Lik

Legg igjen en kommentar

